Reeglid ja tingimused


1. New Nordic
a)
New Nordic on kaubamärk või registreeritud kaubamärk, mis kuulub New Nordic UAB-le ja/või meie filiaalidele Eestis ja teistes riikides.

b) Kodulehel oleva materjali autoriõigused kuuluvad New Nordic UAB-le või kodulehe sisu ja tehnoloogiate tarnijatele. Kutsume üle vaatama, printima ja alla laadima kodulehel olevat materjali isiklikuks tarbeks. Seda materjali on keelatud kasutada ärieesmärgil või kordusavaldamiseks.

2. Kuidas meiega ühendust võtta?
a)
Meie kontaktaadress: UAB New Nordic, Mustamäe tee 5, EE-10616, Tallinn, Eesti.
Samuti võite helistada telefonile 684 3838 või saata e-kiri aadressile info@newnordic.ee.

3. Kodulehel olev info
a) Püüame tagada, et kodulehel esitatud info oleks täpne. Kuid me ei kanna mingit vastutust ebatäpse info eest.

b) Me ei kanna mingit vastutust ükskõik milliste kahjude (otseste, kaudsete või kõrvaliste) eest, mis võivad tekkida kodulehel oleva info või ükskõik millise vea või ebatäpsuse tõttu, välja arvatud juhtumid, mis on seotud surmaga või isiku vigastamisega meie hooletuse tõttu.

 

4. Toodete kirjeldus
a)
Kodulehel olevad toodete kirjeldused ja spetsifikatsioonid on ligikaudsed ja me jätame endale õiguse neid muuta. Need muudatused ei avalda mingit mõju toodete kvaliteedile või omadustele.

b) Meil on õigus parandada ükskõik milliseid kodulehel tekkinud vigu või tooted turult tagasi kutsuda ilma eelneva hoiatuseta ja kohustuseta. Hind ja sortiment võib samuti muutuda ilma eelneva hoiatuseta ja kohustuseta.

5. Toodete tellimine
a)
Tooteid võite tellida kodulehelt täites toodete tellimisvormi.

b) Me kinnitame tellimuse saamist saates elektronkirja teie poolt märgitud e-posti aadressile ja see e-kiri (sõltumata sellest, kas see saadi kätte või mitte) on mõlemapoolne leping.

6. Hind ja maksmine
a)
Toodete hind on teie tellimuse vastuvõtmise hetkel kodulehel märgitud toodete hind. Hind sisaldab kõiki rakendatavaid käibemakse, välja arvatud kohaletoimetamise kulu.

b)
Lisaks toodete hinnale peate tasuma ka kohaletoimetamise eest, nagu on toodud kodulehel teie tellimuse vastuvõtmise hetkel, v. a juhul, kui kohaletoimetamine on tasuta. Nende lõivude summa muutub sõltuvalt kohaletoimetamise viisist ja aadressist, mida märkisite tellimuse esitamisel.

c) Kõike maksmisoperatsioone korraldab meie partner UAB „Paysera LT“ (kehtivad selle ettevõtte sätted ja tingimused).

d) Vaatamata kõikidele püüdlustele hoolitseda käesoleva kodulehe sisu eest, võib esineda vigu ja toodete hinnad võivad olla ebatäpsed. Sellisel juhul võtame teiega ühendust tellimuse tühistamise asjus või lihtsalt tühistame tellimuse oma äranägemisel ning teavitame teid sellest. Me ei või tarnida kaupu valede hindadega.

7. Kaupade kohaletoimetamine
a)
Valmistame kauba saatmiseks ette teie poolt tellimuse esitamisel märgitud viisil ja aadressile.

b)
Kohaletoimetamine Eestis: UAB New Nordic toimetab kohale kaubad 3-5 tööpäeva jooksul. Kõik kaubad pakendatakse nii, et neid oleks võimalik toimetada kohale turvaliselt ja kvaliteetselt.

c)
Kui kohaletoimetatud tellimusel on vigu või muid probleeme tellitud kaupade kohaletoimetamisega, peate teavitama meid sellest kirjalikult 14 päeva jooksul alates kohaletoimetamise päevast. Kui määratud tähtaja jooksul seda ei tehta, me ei kanna vastutust ükskõik millise kahju või kahjumi eest.

d)
Kvaliteedi tagamine: tunneme uhkust oma toodete kvaliteedi üle. Kui olete märganud, et teie ost on ebakvaliteetne, tagastage see tähitud saadetisena aadressile:

UAB New Nordic
Mustamäe tee 5
EE-10616 Tallinn
Eesti

Kõik ostu tagastamiskulud peate katma teie. Kauba tagastamisel soovitame kasutada tähitud saadetise teenust, sest me ei kanna vastutust kauba eest, mis ei ole saabunud tagasi meie lattu.
 

8. Tarnekulud OMNIVA pakiautomaati:

a) Tasuta tarne - kui ostukorvi summa on 10 € või suurem.

b) Kui ostukorvi summa on väiksem kui 10 €, lisandub saatmiskulu 3 €.

 

9. Tarnekulud OMNIVA kulleriga:

a) Tasuta tarne - kui ostukorvi summa on 40 € või suurem.

b) Kui ostukorvi summa on väiksem kui 40 €, lisandub saatmiskulu 5 €.


10. Rikutud saadetised
Rikutud kaupade asjus pöörduge UAB New Nordic poole telefonil 684 3838 (Tööpäevadel 9.00-17.00) või informeerige e-posti aadressil info@newnordic.ee. Märkus: Kui saadetis pole saabunud 14 päeva jooksul alates ärasaatmise kuupäevast, tuleb meid sellest informeerida. Kui määratud tähtaja jooksul seda ei tehta, me ei kanna vastutust ükskõik millise kahju või kahjumi eest. Kui olete märganud, et kaup on rikutud transportimise ajal, vahetame rikutud kauba välja uue kauba vastu tingimusel, et rikutud kaup tagastatakse meile 14 päeva jooksul alates selle kohaletoimetamise kuupäevast märgitud aadressil. Kui määratud tähtaja jooksul seda ei tehta, me ei kanna vastutust ükskõik millise kahju või kahjumi eest.

11. Tellimuste tühistamine
Te ei saa tühistada tellimust, kui olete avanud toote pakendi või alustanud toote kasutamist.

12. Üldtingimused
a)
Kodulehel müüdavad ja reklaamitavad tooted on mõeldud isiklikuks tarbimiseks ja nende edasimüümine on keelatud.

b)
Ükskõik millised vaidlused lahendatakse mõlemapoolsel kokkuleppel. Kui seda saavutada ei õnnestu, lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi seadustes sätestatud korras.